2019-06-28 ATF bendruomenė savo metinę veiklą vainikavo išvyka į Aukštaitiją – Rokiškio kraštą. Apsilankyta istorinėse sėlių žemėse, įspūdingo landšafto vietovėje su dviem Ilgio ir Apvalaso ežerais – Ilzenbergo dvarvietėje. Daugiau nei 5 šimtmečius skaičiuoja Ilzenbergo dvaras, verslininko Vaido Barakausko dėka atgijęs naujam gyvenimui.  Vienintelis dvaras Baltijos šalyse ir vienas iš nedaugelio Europoje atgimęs ir ūkininkaujantis natūralios žemdirbystės principais bei gaminantis plačią maisto produktų gamą. Parko centre – puošnūs rūmai. Atokiau ūkiniai pastatai. Pavaikščiojome dvaro parko takais, nužingsniavome pontoniniu tiltu į Meilės salą, dvaro krautuvėlėje įsigijome vietinės gamybos skanėstų. Ilzenbergo parke – gausa emocinių erdvių ir skulptūrų.  Pravažiavome įspūdingus Onuškio dvaro griuvėsius ir parką. Vėliau – kiškučio kelionė į kultūros, meno, muzikos, teatro sostinę Rokiškį. Rokiškis sunkiai įsivaizduojamas be bažnyčios ir dvaro rūmų, kuriuose įsikūręs Rokiškio krašto muziejus, supažindinantis su praeities didikų Tyzenhauzų ir Pšiazdzeckių istorija, vienintele Baltijos šalyse išsaugota grafų aprangos kolekcija, medžio drožėjo arkitekto Liongino Šepkos unikaliais kūriniais bei prakartėlių kolekcija. Pro dvaro vartus nusidriekusia Tyzenhauzų alėja patekome į senamiestį ir apsilankėme Nepriklausomybės aikštėje su įspūdingu monumentu, rokiškėnų išskirtinumo, savitumo, dvasios erdvėje – tapytų langinių gatvėje, neogotikinio stiliaus Šv. Mato bažnyčioje, kurios interjero profesionalumas pranoksta visas to meto bažnyčias ir yra sakralinių pastatų Lietuvoje etalonas. Patyrėme gurmanišką Rokiškio krašto gamintojų produkcijos degustaciją: Rokiškio sūrio išraiškingo skonio sūriai, Rokiškio mėsinės gaminiai, Laimutės Sadauskienės kepyklos skanėstai, Roksalos vynuogyno ūkyje auginamų vynuogių, vaisių ir uogų gėrimai. Užkopę į bažnyčios bokštą apžvelgėme miesto panoramą ir, įsiamžinę koplyčios vėsoje su gidu Evaldu, pasukome Vilniaus link.