Kraštotvarkos ir agroverslo technologijų katedra: mokslinė veikla

Katedros dėstytojai rengia mokslinius straipsnius, dalyvauja respublikinėse ir tarptautinėse konferencijose, vykdo mokslinius tyrimus.

Кондратене P. (2019). Становлення особистостi як субʼэкта соцiального середовища в закладi вищоi освiти. Горизонт дyховности виховання / The Horizon of Spirituality of Education. Collective Monograph. P. 200-226. Zuvedra, м. Вільнюс, Литва.

Kondratiene R. (2019). The Development of Personality as a Subject of the Social Environment at Higher Educational Establishment. Горизонт дyховности виховання / The Horizon of Spirituality of Education. Collective Monograph. P. 548-549. Zuvedra, м. Вільнюс, Литва.

Palaitytė G., Kubiliene E., Marcinkonis S. (2016). Influence of Compost Composition on Productivity of Oil Pumpkins. 9th International Conference on Biodiversity Research (ICBR)) Universitatis Daugavpiliensis

Palaitytė G., Kubiliene E., Marcinkonis S. (2016). Influence of Various Types of Compost on Zinc (Zn) Concentration in Pumpkin (Cucurbita pepo L.) Seeds. Zinc-Net Management Committee Meeting And Zinc-Net/Zinc-UK Conference 21st and 22nd of November 2016 Centre of Experimental Medicine The Queen’s University Belfast UK

Karyotis Th., Kubiliene E., Marcinkonis S., Palaityte G., and Noulas Ch. (2017). Distribution and Uptake of Zinc in Winter Wheat under Contrasting Climatic. Conditions International Society for the ISZB meeting, in collaboration with Zinc-Net (COST Action TD1304). June 18-22, 2017. UCLan Campus, Pyla, Cyprus

Jančauskienė I., (2017). Augimo reguliatorių poveikis drambliažolės (Miscanthus x giganteus Greef et deuter) organogenezei in vitro. Šiuolaikinės technologjjos darniai aplinkai. Mokslinių straipsnių rinkinys.

Kondratienė R., Kievišas J. (2016). Būsimo specialisto koreguojama ugdymo dvasingumo raida studijų procese. Ugdymo dvasingumo raida. Kolektyvinė monografija. p. 99-144.

Kondratienė R., Kievišas J. (2016). Future Specialist‘s Adjusting of Educational Spirituality Development in the study process. Ugdymo dvasingumo raida. Kolektyvinė monografija. p. 267-26